Friday night!

Hej allihopa!
Prao idag. Va på skatteverkets kontor på morgonen och gjorde lite jobb där. Fick puttsa fönster, montera och dricka varm choklad. Det va så varmt så det sticker fortfarande på tungan :(
När vi va klara där va vi färdiga en och en halv timma tidigare än beräknat så vi åkte ut till Elgiganten och köpte i iPod touch till Casper. Vi lunch åkte vi och köpte kebab tallrik som bestämmt. Det va super gott. Fast det va så jääävla mycket mat så jag orka ju knappt äta hälften. Efter lunch åkte vi ut på lite små jobb. Slutade vid 4 och åkte hem. Satte mig vid datan och tog det lungt en stund. Sen platta jag håret och fixade mig lite för jag och Linnea skulle egentligen åkt in till stan men jag mådde inte helt bra då så Linnea kom upp till mig istället. Har haft allmänt roligt. Hon sover hos mig inatt. Vi ligger och tittar på en mysig familje film. Percy, Buffalo bill och jag. Haha den är bra. Älskade den filmen när jag va yngre.

Imon ska vi åka in en sväng till stan och ta en fika och bara ha det mysigt. Sen på eftermiddagen åker jag hem till älskling. Saknar han så in i bänken! Så det ska bli jätte härligt att få komma hem till honom och bara mysa med han. Plus att jag älskar att vara hemma hos han. Känner mig typ, hemma där (a'

Nu ska jag fortsätta mysa med bebbie!
Ha det gött.
Puss


Såhär snygga är vi idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0