Godmorgon!

Jag är hemma idag för jag har inte fått min medicin på snart en vecka, så jag har panik ångest så det skriker om det. Men det börjar bli bättre nu mot dagen. Har varit en fotograf här nu på morgonen och fotat hela huset. Så bilderna kommer ut på internet på fredag. Haha dom hade lite att redigera i mitt rum tydligen. Nej men jag har ju massa kort på mig och William på min vägg, och det får ju inte synas så dom skulle troligen göra något med det. Spännande.
Ska snart åka med mamma in till stan och titta om min medicin har kommit. Så ska vi kanske köpa Ben och Jerry glass. Super gott! Blir nog strawberry cheescake eller hur fan det stavas. Eller så provar jag något nytt!

Ska ta en promenad med Leo sen åker vi väl.
Ha en bra dag.
Puss :)


Haha as sliten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0