Godmorgon!

Frida är vaken! Vaknade vid 9 typ för att jag hade glömmt stänga fönstret inatt och det va 4 minus ute så ni kan ju gissa hur isit det var i mitt rum :( Är sjukt trött men kan inte sova. Snacka med Sebbe till typ 3 inatt och vaknar så tidigt så jag är ju total död! Och idag måste jag stor städa mitt rum för på måndag är det visning på huset så då kan det ju få se bra ut!

Glömde skriva en mysig grej jag gjorde igår (a)
På lunch rasten gick jag Elin Linnea Linnea Jessica och Ria till gårdscaféet och fikade. Jag åt en jätte god blåbärs cheesecake. Jätte skönt att få sitta och snacka med dom underbara tjejerna!

Jag saknar att få somna på ditt bröst. Höra dina hjärtslag. Känna din hand leka i mitt hår. Ingen kommer någonsin kunna ersätta det du gav mig. Tryggheten jag kände med dig tvivlar jag på att någon annan kan ge mig. Inte på samma sett iallafall. Men jag vill ha det på ditt sett, av dig. Jag vill få krypa upp bakom dig på morgonen och viska godmorgon älskling i ditt öra och kyssa dig på halsen och krama om dig. Jag saknar dig som person, din närhet, ditt sett att se mig, den galna sidan av dig jag kunde lacka sönder på men egentligen tyckte var stört skön, den omtänksamma killen som gav mig äkta kärlek. Jag saknar allt som tillhör dig. Dina mjuka läppar, din kärlek, din skabbhand, världens vackraste ögon, dina kramar, din spralliga sida, din seriösa gull sida, din sjuka humor. Jag saknar att få brotta ner dig, för jag tar dig, du vet det. Det jag vill få sagt är att jag saknar dig så det gör ont!

Som sagt. Godmorgon verkligheten!


haha nej jag hade bara brännt mig lite i solen när vi va i Åhus! Åh fyfan va det sved :'(
Kom ihåg att jag höll på att döda Teddy när han krama mig för det gjorde så ont :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0