Godmorgon!

Kvällen igår blev inte alls som vi hade tänkt eller bestämmt. Haha. Vi skulle ju träffat Gustav och typ 5 av hans kompisar. Och dom ba, kom till klinten. Vi ba, vart fan ligger klinten liksom. Haha men när vi fick reda på de (Tack Wille :D) så orka vi inte dra dit. Träffade Måns och Kasper och prata med dom lite. Sen mötte vi Alice Gustav och Ella. Prata lite med dom sedan drog jag och Linnea vidare typ. Träffa Lia och hennes kompisar och prata med dom. Hahah Tim va rolig. Träffa Malin, Helena och några kompisar till dom.
Aja sen åkte vi hem hyffsat tidigt för det hände en sak. Eller hände och hände. Det var inget allvarligt där som hände. Aja shit the same, inget att oroa sig för. Det är bra nu. Så mamma hämtade oss. Tack för en rolig kväll Linnea! :)

Tack till er som hjälpte mig igår när jag mådde dåligt. Ebba, Linnea, Linnea, Wille, Sebbe. Thank you <3

Idag ska jag typ inte göra något. Om jag inte träffar Ebba senare. Men mår inte så bra. Har jätte ont i huvudet och kroppen och är förkyld. Så jag kanske är hemma och tar det lugnt idag så jag mår bättre imon och kan gå till skolan. Ska spela match på tisdag också och vill kunna träna imon. Så jag får bli frisk!

Aja får väl gå upp ur sängen nu.
Ha en bra dag!


Linnea är dö söt, jag är dö ful mahaha.


Kasper och jag. HAHAHHA frpga inte vad jag gör. Jag bjudr på mig själv OKI?!


Linnea och Måns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0