Godmorgon!

Ni som hann läsa inlägget jag skrev inatt (som jag inte ens kom ihåg att jag hade skrivit :s) så ber jag om ursäkt för det! Jag skämms. Tro mig, det gör jag. Men det är raderat nu.

Har varit vaken en stund nu och morfar har varit här och ska upp till lägenheten nu och tapettsera, han är ju målare ;) Får se vad som händer idag. Kanske ska träffa Sebastian om han är frisk. Sen är jag tvungen att åka med ner till utby på kalas hos min farbror. Skulle egentligen träffat Alice ikväll men får se, kanske hinner det efteråt.
Ska hoppa in i duschen nu och stå där länge och lyssna på bra musik med mycket fart i så jag blir på bra humör. Det brukar funka.
Hörs senare.

"försöker glömma dig, men det går inte så bra"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0