Godmorgon på er!

Har varit förvirrad till tusen pga den här jävla klock omställningen. Det är väl jävligt onödigt ändå. Vad ska det vara bra för?
Inatt snackade jag med Love en hel del, väldigt klok kille det där.
Har tvättat löshåret och mig själv, haha. Så ska blåsa det torrt nu och fixa det snyggt. Sen kanske jag och mamma ska åka till stan och titta på skor.
Vi har suttit och tittat på resor jätte länge. Kanske ska fira jul i Egypten, eller så kanske vi ska dit innan jul. Kolla på pyramider och sola och bada. Låter kanon. Hittade ett skit nice ställe.
Ska fixa mig nu.
Ha en bra dag.

Lyssna på Shakiras nya låt btw, den är härlig :)

Shakira – Loca (Featuring Dizzee Rascal) - JS Mix (English Version)


Skönt det ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0