Godnatt!

Sitter och lyssnar på Nicke och Nilla och pratar med bästis <3
Töntigt att lyssna på Nicke och Nilla va? Vet ni vad? Jag bryr mig inte ett jävla skit. Jag blir glad och pigg när jag lyssnar på det, toppen mysig när man är ledsen och vill rycka upp sig. Påstå inte något annat.
Ska lägga mig nu och titta på en film nu.
Så får vi se hur jag mår med förkyldningen imon. Hoppas på skola iallafall.

Vaknade i morse och hade ett leende på läpparna. Hade drömt en grym dröm. Jag drömmde att det blev han och jag igen. Att båda var redo att göra allt. Vi var tillbaka på midsommar och allt var bra. När vi stog på bryggan och bara älskade varandra. Sedan ska jag självklart drömma något konstigt med. Så  då drömde jag om när pappa kom upp för trappan på kvällen när vi skulle välja en film så sägerhan "här var det mörkt som ett neger arshle". Så när jag vakna trodde jag för några sekunder att var på riktigt. Så känner jag på mitt halsband, det var ett hjärta, inget w. Då kom jag ihåg hur verkligheten var. Fuck. Tårarna började rinna. Bra start på morgonen (y) Skön drömm iallafall!

Aja vi hörs imon.
Sov gott sötnosar.
Natti :)


Älskade lillebror, allt kommer lösa sig. Jag kommer alltid finnas där för dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0