Ibland är det lättare, ibland svårare. Jag tittade igenom våra bilder, jag saknar dig så jag gråter.

som du beter dig nu, vem har du blivit?
inte den killen som jag delade mitt liv med
men skit samma, han är borta föralltid
jag saknar dig som fan men jag vet att det är slutet
försöker att se framåt med lever i nuet
trött på alla myter, sagor om lyckan
finns det någon gud så varihelvete är han
8 månader av livet har passerat med dig
du vet, du var den enda som någonsin har älskat mig
jag försöker att glömma men det går inte så bra
nu hatar jag kärlek o jag ska aldrig falla dit
för jag älskar dig på riktigt o du var mitt allt, mitt liv

allt vi hade det är borta, måste vandra iväg,
fan smärtan är oendlig jag kan inte stanna här

nu kan jag sluta hoppas, han var allt men det förändrades
han högg mig rakt i hjärtat, ingen fattar hur det kändes
100 vackra ord, men allting dog ut
minns du våra stunder när vi bara låg o prata
stunderna vi snacka telefon och bara sakna
snälla kom tillbaka, jag gör vad som helst
jag älskar dig på riktigt och jag lovar det känns
men utan dig i livet, vart kommer jag att hamna?
men om du inte bryr dig ska jag fan göra desamma
du var en sån, som aldrig glömmde vem jag var
du såg mitt innersta, nu finns jag fan inte kvar
du slet ut mitt hjärta, grävde ner det i ett hav
men om man lyssnar noga kan man höra mina hjärtslag


Vill känna mig trygg i din omfamning. Jag kommer älska dig så länge mitt hjärta slår.
Varje andetag jag tog med dig var så lätt, nu kämpar jag för att ens kunna andas. Det är tätt i mitt bröst. Alla säger att vi var världens finaste par. Vi var gjorda för varann. Alla var avundsjuka på oss, dom tyckte vi hade ett underbart och äkta förhållande. Det tyckte jag med. Vi skulle ha en framtid tillsammans. Jag skulle få min diamant ring. Jag skulle få vara din. Vi skulle dela grav. Det enda jag har kvar är ett hjärta, knäckt på mitten. Du är den enda som kan laga det.
Jag avskyr kärleken.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Frida, det är en otroligt fin text, alltihopa! Du är stark! <3

2010-10-25 @ 17:49:39
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0