Jag hatar att jag älskar dig, och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.

Sitter och äter massa frukt och pratar med massa kompisar!
Hahaha köpte frukt i bitar förut för 80 spänn så bäst för mig att jag äter upp det så mamma inte blir så arg (a)
Har världens huvudvärk och ont i lederna. Haft hela dagen. Håller på att bli förkyld känner jag. Då är det ju bra med alla vitaminer i frukten (y)
Har varit med mamma och handlat osv. Köpte en Ed Hardy parfym. Hon tyckte synd om mig för allt som hänt mellan mig och w. Så hon trodde jag skulle bli gladare. Funkade, fast nä.

Ska snart se på Kungarna av Tylösand och fortätta käka min frukt!
Herrråå...


Yummie!


Parfymen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0