Jag tycker synd om killen som skrev till mig på fb :(

LÄS! det är roligt!



Idag
17:53
DINA KOMPISAR SOM ÄR GEMENSAM SOM MIG. SÄGER JAG ÄR GRISEN OCH PIGGY. PIGGY ÄR SMEKNAM PÅ GRISEN. MEN JAG ÄR MÄNISKAN INTE GRISEN FÖR EN GRISEN KAN INTE VARA VID EN DATA OCH INTE SKRIVA ELLE ENS FAN LÄSA!SÅ SÄG TE DOM! INGEEEEEN SKA KALLA MIG GRISEN ELLE PIGGY OCH SÅNT!
17:53
hahaha du va speciell
22:03
VA MENAR DU JAG FÖRSTÅR EJ MEN
JAG SA TE DIG SANINGEN
22:07
jag tycker på riktigt synd om dig :(:(
22:08
ÄR DE SKOJ ELLE SANT JAG KAN INTE SÄGA
VET INTE
22:08
vilket?
22:09
VARFÖR TYCKE DU SYND?
22:09
HAHAHHA för du är, va ska jag säga, BLÅST
22:09
HÅLL DIN MUN FAAAAAAAAAN DOM SÄGER JAG ÄR GRISEN MEN JAG ÄR MÄNISKAN!!! BARA FÖR EN PUCKO FYLLER PÅ ALLAS MOB SOM HJÄLPER TE ATT SPRIDA OM MIG MER TROR JAG VERKLIGEN ÄR RIKTIG GRISEN!!!!
22:10
svenska kan du inte heller ser jag?
22:11
FASIKEN SÄG TE DOM SOM SÄGER OKEJ!! INGEN SKA SÄGA GRISEN TE MIG DÅ BLIR DE FACEBOOK KRIG
OCKSÅ SÄG TE HAN DAVID ALEXANDER KIRKOFF
HAN ÄR DEN SOM GER UT PÅFYLL TE MOBILER HUR MÅNGA SOM HELLST FÖR FOLK SKA SPRIDA
22:12
för de första, varför skulle folk tro att du är en gris, för de andra, VARFÖR SKRIVER DU MED CAPS?
22:13
DOM TROR DE FÖR 4 STYCK TJEJER DOM TRYCK MITT ANSIKTE TE TOA SEN DOM SA TE MIG JAG SKA SLICKA SEN EFTER DOM SA TE ALLA JAG ÄR EN RIKTIG GRISEN MEN JAG ÄR MÄNISKAN SÄGER JAG!! JAG SKRIVER ME DE STORA FÖR JAG SER BÄTTRE DÅ
SÄG TE DOM ALLA OCH SÄG TE HAN SOM GER MOBIL PÅFYLL OCH SÅNT HAN GER PENGAR JU!!
22:14
HAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH du gjorde min kväll, tack <3<3
de låter btw som du är mobbad, de är inte ofta man blir nertryckt i en toalett man måste slicka :(:(
22:15
VAD MENAR DU DÅ? HUR SER DU PÅ DE LIKSOM!? JAG VILL HA FÖRKLARAT
22:15
det 'är inte direkt normalt du vet,
22:16
VAD SKA MAN GÖRA!! DU VET EN DEL DOM KANSKE VILL HA FACEBOOK KRIG DÄRFÖR DOM TYCKE DE E SKOJ!!! EMOT MIG
22:16
ajdå
varför skriver du allt detta ill mig?
22:17
JA MEN DOM SOM ÄR SMARTA DOM VET JAG ÄR INTE PIGGY OCH SÄGER INTE ENS NÖFF OCH BOR INTE I EN STIAN DET KAN DU SE PÅ MIN SIDA MÅNGA DOM FÖRSTÅR DEN INTE ALLS!!!!
22:17
haha asså sluta skriv till mig annars tar jag bort dig
22:18
OKEJ MEN OM DU KÄNER NÅN AV DOM NÅN SOM TROR JAG ÄR GRISEN BARA SÄG TE DOM OKEJ TACK
22:18
oki ;);)

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHHAAHHA

Kommentarer
Postat av: Sam Broshan Alfaro

Du är en äcklig människa som gör narr av individer sådär. Du borde skämmas verkligen. Vill bara spotta dig i ansiktet ditt vidriga svin. du är en riktiga grisen här

2011-05-18 @ 04:25:26
URL: http://www.broshan.com
Postat av: Anonym

Det där var inte ett dugg roligt din lilla fitta. Sparka på den som ligger va? En riktig tuffing. Fan vad du äcklar mig.

2011-06-29 @ 01:39:46
Postat av: karma

hoppas en traktor kör över ditt ansikte

2011-06-29 @ 01:59:26
Postat av: nisse

jävla hora ska skalla in näsbenet på dig

2011-06-29 @ 23:32:47
Postat av: FLASHBACKS ÖGA

Lås in dig på rummet och kom inte ut därifrån förren du kan bete dig hyfsat mot folk. Att skriva ett blogginlägg om din konversation med Kurt är bara jävligt elakt och lågt. Du tycks både dum och utan intressen i livet eftersom du postar din egen mobbing av en person. Men man kanske inte ska vänta sig mer än så av en liten blåst White Trash flicka...

2011-07-01 @ 05:43:37
Postat av: boule

Fy fan vad du äcklar mig. Skäms du inte?! Tänk igenom ditt beteende och bli en värdig människa.

2011-07-02 @ 21:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0