kan du kan jag!

Är du...

Arrogant: Vad är de? (a)
Osäker: I vissa lägen
Trött: Nej inte speciellt.
Intressant: Hope so :)
Smart: smart o smart, jag är inte så dum som alla tror helt enkelt :o
Barnslig: nja mer galen?  jag kan ju skärpa till mig om jag säger så. 
Liten: I ålder är jag rätt liten ja, men i storleken är jag nog helt normal :)
Lätt: att få? nej ;)
Skoltrött: som fan, men jag klarar mig, höstlov om en vecka ungefär!
Rolig: Hahaha en del tycker jag är jätte rolig och vissa tycker jag är helt pantad, det är väl upp till var och en vad som faller en i smaken ;)
Pratglad: HAHA skojar du eller?
Frågvis: Om det är något intressant & något jag undrar över, så ja?
Organiserad: När det gäller mina parfym flaskor så ja!
Hälsosam: Jag ligger ju inte i soffan och käkar chips hela dagarna? Helt normal kanske? Tränar osv.
Blyg: I vissa lägen kan jag vara fruktansvärt blyg ja!
Attraktiv: HAHA! man kan ju hoppas!
Lätt uttråkad: Haha ja, måste vara sysselsatt hela tiden, annars gör jag bara massa konstiga saker?
Vegetarian: Åh nej men palla? Dom kommer ju inte sluta döda djur för att jag inte äter MAT? tänker ju fan inte leva på bönar och kaninmat?
Besatt: av vissa saker jao.
Filosofisk: Ja rätt så.

Har du...
För många vänner: ofta man ens kan få för många vänner?
Förföljelsemani: haha nej
Tvångstankar: sjukt många!
Färgat håret: typ 40 gånger?
Brutit några ben: nej jag är hel på den fronten :D
Några piercings: Navel och öron om det räknas?
Egen dator: ehm ja
Gjort bort dig rejält: Jag är rätt bra på sånt där jag, jag är väl inte direkt den smidigaste tjej som existerar på denna jord.
Bra självförtroende: nej det kan jag inte påstå att jag har, alla tror det, men så är det inte!
Komplex: en del.
Kysst någon: Ja!
Tagit nakenbilder: Nej.
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej, klockan är ju inte så mycket än, men ska nog messa Bebbie snart och säga det till henne :D
Varit kär: Jaaah de kan man ju lugnt säga!
Blivit kär i någon på nätet: asså näe kan jag väl inte kalla det, vi smsade typ i någon månad och började gilla varann innan vi träffades?
Dumpat någon: Ja.
Stulit någonting: nej, duktigt va :D
Gjort något olagligt: jaa

Vem...
Saknar du: *******
Vill du döda: ingen, alla idioter är värda att leva, HAHAH okej nu ljög jag väl.
Rörde dig sist: Jag?
Slog du sist: Alice :D
Kramade du senast: alice
Kysste du senast: william.
Skrev du till sist: gustav
Vill du vara som: Har inte tid att vara någon annan än mig själv.
Sårade dig sist: spelar det någon roll? det var inte med mening ändå.
Vill du bli galet full med: Haha julia, hon är så,,, vild :D
Gjorde dig riktigt glad senast: Johan
Fick du sms från senast: Wille
Ringde dig senast: alice
Ska du gifta dig med: jag och joakim sa på dagis att vi skulle gifta oss, och ingen har ju breakat så JOAKIM :D
Får dig att skratta: min hjärna typ?

Har du...
Har du på dig idag? trosor och ah trosor.
Har du kramat någon det senaste dygnet? nej :'(
Har du pussat någon det senaste dygnet?
Har du för frisyr? Just nu i denna stund är det lockigt och utsläppt.
Har du husdjur? Yes,
Har du pallat äpplen? varje sommar!
Har du kysst någon och sedan ångrat dig? ja
Har du ätit senast? vaniljdrömmar <3

När...
När vaknade du i morse?
typ 8?
När skrattade du senast? Nyss, åt ett jävligt torrt skämt! HAHAHHA x')
När var du på fest senast? i sommras typ?
När gjorde du senaste något du egentligen inte ville? de va nog förra veckan.
När fick du ditt senaste sms? några sekunder sedan
När är du född? 14 mars 1995

Vem...
Vem kramade du senast? Har inte den här frågan redan varit?
Vem pratade du med i telefon senast? fortfarande alice?
Vem skulle du vilja se ut som?  Natacha peyre kanske?
Vem fick du present av senast? minns inte, va så länge sen jag fick present, men de va nog av william?
Vem gjorde dig arg senast? Hm..ingen kommentar, då måste jag bara förklara mig och det orkar jag inte.
Vem sjunger det du lyssnar på nu? david guetta
Vem bor du tillsammans med? Mamma, pappa & casper
Vem vill du kyssa nu? jadu ;)
Vem spelade du tv-spel med senast? oj de va ett tag sen, men det var nog med Hampus.
Vad väljer du, glass eller godis? Glass.
Vad väljer du, morgon eller kväll? kväll?
Vad väljer du, julafton eller födelsedag? Julafton, mycket mysigare! fast födelsedag är ju inte heller helt fel!
Vad väljer du, katt eller hund? hund
Vad väljer du, hallon eller blåbär? båda
Vad väljer du, sova eller sex? haha båda är skönt
Vad väljer du, sola eller bada? Båda två där också!

Kan...
Kan du laga mat? ja
Kan du göra volter? på stuttsmatta ja :o
Kan du köra bil? de är väl ingen konst ?
Kan du ditt eget mobilnummer? jaa, haha det är så sjukt likt mitt hemnummer så
Kan du säga hur många du har på msn? ca 1200
Kan du säga vad klockan är? 09.52


Bjuder på en gammal bild från förra året i september :)
mörkt hår jag hade :o fast det där är typ min naturliga hårfärg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0