låt mig vara din stjärna, igen...

För en minut sen var du min
en tredjedel av den jag var går hem
för en är krossad, en är din

står inte ut, står inte ut
ett år försvinner utan ljus
även om ett sekel går så ska jag alltid vänta på vår tur

jag blir aldrig densamma som förut
somliga ljus brinner aldrig ut


Men när du rör mig så här
Och du håller mig så där
Jag måste bara erkänna
Att det hela kommer tillbaka till mig

Det fanns stunder av guld
Och det var ljusblixtar
Det fanns saker jag aldrig kan göra igen
Men då verkade det så rätt
Det fanns nätter av oändlig njutning
Det var mer än några lagar tillåter

Om jag kysser dig så där
Och om du viskar sånt
Det jag inte ville förlora
Om du vill ha mig så där
Och om du behöver mig så där
Det var dött för länge sedan
Det är så svårt att motstå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0