Liiiiite gladare.

Hej allihopa!
Har varit och tränat nu. Först gymmet med Nadja. Det gick bra och var roligt. Träffade Johan där också :)
Efter gymmet gick vi upp till Alströmmer för handbolls träning. Det var både skönt och riktigt roligt att träna!
Jag uppskattar verkligen tjejerna i laget som bryr sig så mycket. Är lätta att snacka med och ställer alltid upp. Ni är guldvärda tjejer! Ska sova om en liten stund. Har sprängande huvudvärk

Sen blir jag så jävla trött på en sak.
Man ändrar statusen på fb till singel. Sen skriver alla killar på sms, msn, fb, bdb, vissa ringer till och med. "Singel nu bby?" , "Tråkigt det som hände, men jag finns ju", "Kom snygging" och massa sånt. Blir sjukt trött på sånt! Så sluta fråga om cam osv nu för jag nekar det ändå. Så slipper ni ju reta upp mig också ;)
Fattar ni väl själva att man kommer inte över en kille man har varit tillsammans med i nästan 8 månader på några timmar. Är ni verkligen så blåsta?

Nej slutar skriva nu innan jag skriver massa dumt.
GODNATT


Fuckad bild på mig och Alice från igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0