Måndag, första dagen på veckan.

Fast egentligen, hur vet man att måndag är första dagen på en ny vecka? Det kan väl lika väl torsdag vara? Eller ah det är ju bestämmt att det är så men asså ändå. Haha jag är annorlunda, i know that ;)

Skolan idag har funkat helt okej.
Orkar inte gå in på detaljer! Efter skolan gick jag, Linnea, Alice o Ria till ungdomsmottagningen. Jag och Alice satt bara och vänta på dom andra. Sen gick vi till terminalen och jag träffa Johan, pratade en snabbis med han. Sen tog vi tåget hem. Jag och Alice åkte hem till mig en snabbis sen åkte vi in till stan igen. Gick och prata och sånt där. Sen gick hon med mig till gymmet där jag mötte Nadja. Hon titta när vi träna. Sen träna jag handboll. Träningen va as ball, haha nej men den var rolig.

Nu orkar jag seriöst inte blogga mer, så täppt i näsan nu så jag avlider, får se hur det blir med skolan imon.
GODNATT


SER UPPSTOPPAD UT, ROLIGT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0