Måndag, ny vecka. Jag gillar.

Godmorgon gullungar, godmorgon på er fula med. Kändes lite taskigt. Nu har jag sagt godmorgon till alla!
Hur som helst, oavsett om jag är ful eller inte så ska jag till skolan idag. Har ju som sagt ingen prao plats. Så jag och Linnea tar bussen strax efter 9 in till school. Jag är verkligen sjukt taggad på denna veckan. Mitt sötsug har typ försvunnit helt, så det tänker jag absolut ta vara på och INTE försöka få tillbaka det. Fuck godis, bläää. Så ska jag träna måndag tisdag onsdag torsdag fredag. Nu kommer jag bli as fit som jag sa till William igår :D
Håll i er fan för nu ska jag blir as biff :o
Haha aja nu måste jag bädda sängen och slänga alla tusen värme ljus som jag hade tända inatt.

Och såhär ser Frida biatch ut idag ;o


Behöver jag ens förklara varför bilden ser ut som den gör? Trogna läsare vet varför den är så suddig, ni icke trogna läsare säger jag bara, SYND. Läser man inte, missar man något :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0