Måndag...

Hej allihopa!
Skolan idag va = boring.
Började med SO. Första världskriget. Ganska intressant.
Sen snacka jag med Mathilda Pierre och Jasmine en lång stund. Haha käckt.
Sen mådde jag dåligt så jag och Alice gick och köpte klubba och satte oss och snacka ut om allt en bra stund. Skönt. När vi va på bättre humör gjorde vi en lövhög och hoppade i, moget men roligt som fan! Det tillhör väl hösten eller? :o
Spanska sedan. Bröt ihop totalt. Tack William för hjälpen ♥
Prata lite med Jessica, Ebba, Ria, Linnea, Mathilda och Alice. Tack allihopa! Ni är bra :)
Bild sedan. Haha jag va lite sen. Så frågar min lärare mig varför. Jag ba. Jag va ledsen, jag grät, titta min mascara. Haha då la hon handen på mig och ba, jag förstår. haha ska fan alltid köra med den!

När jag kom hem åt jag lite sen åkte vi iväg. Mäklaren kom så va det visning på huset. Mötte Nadja på gymmet och gymmade en och en halv timma typ. Sen drog vi upp till inne träningen i Alströmmer som var rätt rolig :D

Nu ska jag sova. Mår dåligt och är inte på skriv humör.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0