Så ytlig.

Hej!
Skolan idag har varit helt okej. Har blivit kompis med Linnea igen vilket känns väldigt skönt!
Sen har det varit lite annat jobbigt osv. Jag har betett mig som en idiot hit och dit.
Efter skolan gick jag och Linnyo iallafall till Hemmakväll och köpte lite gott vi har haft ikväll.
Bussen hem var fan förjävlig. Jag är så ytlig samtidigt som jag är så fruktansvärt feg. Jag säger inte helt vad jag tycker utan vill bara att allt ska bli bra. Men du lever kvar med mig på natten i mina drömmar.
Va hemma hos Linnea en stund och käka lite och sådär. Sen promenerade vi upp till mig och har varit här hela kvällen. Inte gjort något speciellt men har varit mys ändå. Jag hoppas på en betydligt bättre dag imon.

Och andelningen till att jag säger att jag är ytlig nu, är väl för att i skolan eller när jag är bland folk så fejkar jag leenden, att jag är glad, jag säger att jag mår bra osv. Jag vill inte att någon ska se hur trasig jag är. Jag är helt söndersliten. Men är för feg för att visa det. Jag vill verka starkare än vad jag egentligen är. Men när jag är ensam så ligger jag bara i sängen och gråter och luktar på tröjan. Bara önskar att allt blir bra. Ber till gud. Doften börjar försvinna, vi har redan försvunnit. Är vilsen i världen utan dig.

Sen en annan sak jag vill skriva ut. Så fort jag nämner Alice i bloggen ska någon kommentera elaka saker om henne. Why? Bara för att hon försöker vara glad och ha roligt betyder inte det att hon inte bryr som om saker som har hänt? Blir lack när ni kommenterar saker om mina kompisar. Sluta med det för min blogg är inte till för att hänga ut folk!

Några bilder på mig och Peggy från idag!







Sen att vi är snygga och hela den fadderulla är ju inget vi kan rå för? :o

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tackar dig för allt gumman! Det är skönt att det är bra igen, en gång bästa vänner, alltid bästa vänner. Står vid din sida forever, du klarar detta!

Kom ihåg att tänka på vad du vill också. ♥

2010-10-16 @ 16:24:46
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0