Sjukt go dag!

Hej allihopa!
Idag vaknade jag rätt tidigt, åt frukost och gjorde mig iordning. Vid 12 tiden hämtade vi Nadja och åkte in till Häslostudion för att dansa zumba halv 1. Men Gustav smartskalle tog fel på tiden så det började inte för än vid halv 2. Så vi körde en timma inne på gymmet. Sedan dansade vi zumba i tre timmar. Jävlar va roligt det var! Gustav och André va så jävla taggade va. När vi dansade till Waka waka sjöng alla och va as glada. Helt tok kul va de! Jag skrattade hela tiden och mådde jätte bra. När jag såg mig själv i spegeln när jag dansade och log så stort så såg jag att det var så jävla äkta, jag såg ut att må bra. Ni anar inte hur skön den känslan var att se sig själv i spegeln och få en sån känsla. Annars brukar jag se så nere ut. Men nu vad jag glad, på riktigt.
Efter en stund blev det 80-tals tema på det. Då satte dom igång alla disco lampor och jävlar vilken go stämmning. Asså ah detta var det roligaste jag gjort på länge. Tackar Nadja Gustav och André för en rolig dag!
Efter jag hade dushat så solade jag. Haha min mage och rygg är jätte brun, freaking hot.
Är hemma nu och har ätit, och ikväll blir det myskväll med mamma och Casper för pappa är inte hemma.

haha btw, när vi kom till gymmet så smsar Gustav att dom är i massage rummet, så vi går dit, och när vi står där utanför hör vi bara hur dom skriker, alla som är där tittar på dörren, haha jag bara sliter upp den ba, VAFAN HÅLLER NI PÅ MED, ahahha deras min då asså. Roligt! :D

Sitter och snackar med lite kompisar just nu. Kan inte blogga mer nu för då kommer jag kissa på mig (a)
Hahaha ha en trevlig kväll!
Kramar (L)


Wiie glad Fridie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0