Söndagkväll!

Hej allihopa.
Idag har det varit en jobbig dag. Känslomässigt asså. Blir så ibland. Har ju inte gjort något speciellt alls så då hinner man ju tänka efter. Sen gick jag igenom alla bilder och videor, där han säger att han älskar mig, titta på en film med massa bilder, en fin text och våran låt han gjorde åt mig en gång, samtidigt som jag luktar på hans tröja. Haha ja det va väl inte det smartaste. Mamma kom in och såg att jag va ledsen så jag prata med henne lite. Det är typ alltid lika skönt. Hon får en att inse saker och ting. Sen ville hon pigga upp mig lite så vi åkte ner till Floda och köpte godis och coca cola.
haha och jag ska visa er hur lyckat det blev när jag hällde upp colan ;)

Sen har jag fått gjort min bokrapport också, blev hyffsat nöjd. Blev lite roligare när jag åt och drack gott till, ska visa er vad jag åt, så duktig va jag :D

Aja imon blir det skolan förhoppningsvis. Sen är det gymmet med Naddie bby och sen handboll. Ska kanske sola solarium när jag ändå är på gymmet? Dom har ju nya sånna där rör så man får starkare effekt. Nice!


Plugg energi (y) frukt och jordgubbs te!


HAHAHA lyckat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0