still sick.

Hej på er!

Jag är fortfarande sjuk, sorgligt men sant :(
Fast börjar må lite bättre så jag ska försöka ta mig till skolan imon. Fick dock värsta kramperna i magen nu men det går nog över snart.
Idag har jag inte gjort så mycket, tittat på några avsnitt av Paradise Hotel. Måste bara säga, va torra svenskarna är! Det danska paradise är mycket bättre! Hahaha där skiter dom fullständigt i att dom är med i tv, där kör dom gärnet, sverige är ett fegt och efterblivet land.
Haha nej nu ska jag inte sitta och kritisera.

Leo, min hund. Han har typ kännt av dom senaste två veckorna när jag är ledsen och känner mig otrygg. Han har legat och sovit med mig i min säng varje natt i två veckors tid, vilket han aldrig har gjort innan! Eller ju när mormor dog men det var ju ett tag sedan. Och när jag vaknar och gråter eller är hysterisk så kryper han upp till kudden och slickar mig i ansiktet och lägger huvudet på min kudde. Helt sjukt att ett djur kan känna av hur en människa mår! Men skönt också. Min lilla ängel är Leo (a)


Min bebis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0