Taggad till tusen!

Om typ en och en halv timma ska jag och min brud dra ut! Snackar såklart om miss Linnver!
Vi ska in till Alingsås och träffa Gustav och några kompisar till han. Sa han iallafall så hoppas inte han lurar mig? Hahaha. Får se hur länge vi blir där. Om det är tråkigt drar vi fan vidare asså! Sebbe vill att jag ska träffa han också men jag får se vad jag hinner. Ni får en update ikväll eller imon vad som har hänt. Förhoppningsvis en del bilder med ;)

Såhär ser jag ut idag ;)


Är sjukt trött på mina ögon! Dom ser tråkiga och livlösa ut! :o



Om ni undrar vart jag håller hus eller hur jag mår så har mina stora syster Ebba Lann nog sten koll på mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0