TIDSFÖRDRIV GODMORGON!

BOENDE/FAMILJ

1. Bor din mamma och pappa tillsammans? ah
2. Har du några syskon och isåfall vad? 1 lillebror
3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa? i perioder, typ när jag har mens? haha xd
4. Hur bor du (villa, lägenhet osv)? hus just nu, men flyttar snart till lägenhet
5. Har du eget rum? Ja, annars hade jag vägrat bo här!
6. Vilken färg har du på tapeterna? Vit med svarta och silvriga blommdetaljer
7. Brukar du måla på väggarna? nej
8. Har du en tv i ditt rum? ja
9. Stor eller liten säng ? 90
10. Är dina syskon jobbiga (om du har några)? sometimes
SEX/KÄRLEK

1. Är du singel nu?
Ja
2. Föredrar du långa förhållanden eller massa strul? Långa förhållanden
3. Är du redo att satsa på ett förhållande nu? ja
4. Har du haft sex? Ja
5. Har du en kk?  haha ah har jag de ? ;)
6. Har du kört oskyddat nån gång? ja
7. Har du playat någon nångång? ja
8. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? ja
9. Har du någon kille/tjej på g nu? typ
10. Haft sex på fyllan? nej
11. Sagt 'jag älskar dig' till någon och verkligen menat det? Ja
12. Sparat något från ett gammalt förhållande? tro mig, massor.
13. Somnat gråtande pga kärleken? ja
14. Varit på en blind date? nej


SISTA SOM

1. Du fick en puss av? hemligt ;)
2. Sov med dig i samma säng (förutom dig själv)? wille
3. Du delade ett riktigt skratt med? alice
4. Du gick på bio med? ebba, linnea, annelie, moa och linnea
5. Du höll i handen? ria tror jag, eller ebba
6. Du var på stan med ?alice
7. Delade en pizza med dig? oj kommer inte ihåg :o
8. Du fick telefonsamtal av? alice
9. Skicka ett sms till dig? ebba
10. Du kramade? wille eller pierre?

ÖVRIGT

1. Har du nånsin smygit ut utan lov? yeye
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster? haha nä
3. Längtar du till sommarn? ahdå, fast vill ha jul först (a)
4. När du tittar dig i spegeln, vad säger du då?  omfg va snygg :o
5. Vad gör du just nu? ligger i sängen, "tittar" på en film. smsar och gör detta.
6. Vill du ha barn? Ja
7. Har du gjort något olagligt? Ja
8. Vill du så får du gärna berätta vad? nej det behåller jag för mig själv :)
9. Har du några tatueringar/piercingar? navelpiercing
10. Hatar du någon riktigt mycket just nu?
ja
11. Vem hatar du isf? varför skulle jag skriva det här?
12. Vad gör dig riktigt glad? mina vänner och handboll
13. Vad gör dig riktigt förbannad? lögner, kärlek
14. Gillar du att sjunga? de är väl kul :)
15. Har du egen dator? jaaaa
16. Hur mår du idag? dåligt
17. Vilken klass går du? 9d
18. Har du mycket pengar just nu? typ 25 spänn kanske? ingen idé att råna mig ;)
19. Är det jobbigt o svara på frågorna? Nej
20. Hur mycket är klockan nu? 11.10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0