Tisdag! :)

Hej allihopa!
Idag är jag inte i skolan. Har haft jätte ont i mina njurar hela natten och är lite smått förkyld. Så jag var hemma och vila idag. Haha fattas väl bara att jag har fått njursten eller något. Skulle fan inte förvåna mig!
Aja mamma ville pigga upp både mig och henne (hon är vrål förkyld stackarn) så vi åkte iväg en sväng. Köpte lite små saker och fika på coca cola och kärleksmums. Den absolut godaste kärleksmums jag har ätit!
Var även på affären där jag brukar köpa mitt ROSA läppstift. Haha skit många som frågar vart jag hittar sånt ljust ljust rosa läppstift, but that´s a secret. Linnea vet. Men ni andra får hitta den själva ;) Kan säga att det är en förortsaffär utanför Göteborg. Nära Hammarkullen och Angered typ.

Aja sen ska jag spela match iallafall. Hemma match mot Hisingen. Det tar vi! Dom är duktiga, men vafan, det är vi med!
Ni får bilder på det jag köpte ;)


Läcker ring.

Blev tok kär i detta armbandet!

Ni som känner mig vet att detta är en drog för mig! Kan inte vara utan!

Gråa knästrumpor, bilden gör inte rättvisa för dom, dom är mycket finare irl, man ser typ inte att dom är rynkiga på bilden.
Vanliga svarta leggings, Hahaha dom skulle tydligen vara vatten täta och väldigt varma. haha passar ju perfekt på vintern (y' Fan va geek jag låter! "åh vatten täta leggings"
Lackleggins med dragkedje detalj längst ner på benet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0