Träning next!

Hallå allihopa!
Skolan idag har fan aldrig varit me chill. Kom dit vid 10 och blev placerad i sal 13, också kallad särsalen för er som inte fattar det roliga med sal 13 ;) Jobbade en liten stund sen fick vi gå på lunch. Fick ett uppdrag av Mia sedan att gå till linneas mammas affär och hämta glasögon bågar. Sen gick vi och köpte varsinn glass och gick tillbaka till skolan. Träffade Mathilda och var med henne en stund. Snacka med Wille, Pierre och Måns också. Dö sköna typ xd
Vid 1 tiden bestämmade JAG och LINNEA att vi skulle sluta. Hahaha jaa så kan det vara.
Tog tåget hem själv för Linnea drog till sportlife och skulle biffa sig.

Ska själv åka och träna snart.
Blev ändrad tränings tid. Så vi fick tid i Nolhaga hallen i en och en halv timma innan den vanliga träningen så vi skippar löpningen, så blir det träning i Alströmmer en timma sen också. Så jag kan inte gå till gymmet med Johan idag. Ska se om han kan imon istället för då är träningen inställd för att några tjejer ska spela match.

Vi ska snart åka och hämta Johanna så jag måste packa ner mina skor, vattenflaska, duschsaker osv.

Ha de bra ! :D


Haha tränings loooook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0