vilket liv man har :o

Hej allihopa!
Skolan idag har funkat bra.
Hade idrott först med den snygga vikarien (a) haha han är 19 år. Frida like (y)
Efter idrotten gick jag, Linnea, Sofia och Moa tillbaka till skolan. Träffade Alice och pratade lite med henne.
Hade svenska sedan och jag jobbade faktiskt bra, gick inte ut från lektionen en enda gång! Känner mig sjukt stolt!
Haha sen skulle man skriva en novell. Jag skrev med Anton och Johanna. Hahha handlade om lesbiska tjejer som var otrogna och massa shit. Haha undra vad Evy kommer tycka om det :o
Hahah jag och Anton hade btw en rätt skön konversation igår.

Frida; säg till om dom är elaka mot dig igen, jag kan inte slå ner dom men jag våldtar dom!
Anton; jag tror inte dom gör motstånd *blink*
Frida; Ingen vill väl bli våldtagen? AHA DET VAR EN KOMPLIMANG.
Anton; haha ja Frida.

Efter svenskan gick jag och Linnea och fika. Sen var det tillbaka till skolan och ha hemkunskap. Jag och Linnea gjorde creeps och till efterrätt blev det passionfrukt med kesella vanilj. Haha den där kesellan hade vi lite roligt med. Kleta i hår och ansikte på Pierre, Wille och Linnea. mahaha :D

Efter skolan åkte jag och Linnea med hennes mamma hem.
Åt lite lakritsglass och nu gör jag ingenting.
Hahah fan vad jag äter idag! Kommer bli smäll fet!

Shit the same. Ska ringa ett samtal nu.
Vi hörs när vi hörs.
Take care ♥

"snälla ge mig trygghet och säg att du älskar mig, spelar ingen roll för jag kommer aldrig lämna dig" </3


saknar midsommar riktigt grovt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0