2 september, det är höst.

Hej allihopa!
Idag har jag varit hemma från skolan. Har ändå tema dag så det va ju inget livsviktigt jag missade, så jag kände att jag kunde vara hemma och bli riktigt frisk. Nu mår jag helt okej. Ska följa med Linnea och Ria och titta när Hemsjö spelar match. Fotboll asså. Ska bli skönt att komma ut och få lite luft och sådär, så man får lite nya krafter. Ska snart äta ugnspannkaka. Haha något av det godaste jag vet!
Har inte gjort mycket idag. Tittat på gamla bilder på den gamla datan, pratat telefon med William och Julia. Tittat på The Hills och sovit och ätit. Haha visst låter det roligt?
Ni förstår säkert att det ska bli skönt att komma iväg.
Har egentligen träning idag men jag är alldeles för förkyld för att träna. Shit vad mycket för det blev?
Får se hur det blir med cupen i helgen.

Aja vi hörs kanske senare.
Puss :)


hahaha ah känner mig skit fräsh :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0