Cp dålig uppdatering.

Förlåt förlåt förlåt för att jag har bloggat så dåligt dom senaste dagarna. Jag har inte varit på humör för att blogga bara. Kan berätta om dagen igår.
Va ju i skolan. Jag vaknade verkligen på rätt sida, fast jag va sjuk. Va på så sjukt bra humör hela dagen, och klart bättre blev det ju, det blev toppen på allt liksom. Herregud ja mitt humör och så igår va underbart, haha jag gillar att vara så glad. Vi hade iallafall skolfoto på morgonen. Såg helt cp ut men jag orkar inte bry mig, va ändå så glad så xd Sedan hade vi rast och jag Linnea och Ria gick och köpte lite gott och satte oss på trappan på torget i det härliga vädret och bara snacka och hade jätte mysigt. Sedan hade vi slöjd. Jag sydde en sovmask som blev klar. Haha tog typ 30 minuter att göra, så det är ett tips ifall ni måste göra klart ett arbete fort, plus att det var väldigt enkelt ;)
Sen hade jag inga mer lektioner. Jag Linnea och Ria va inne i Storken för Ria skulle köpa en present till en kompis till henne som fyller år. Haha vi va på lekhörnan, och vi alla tre blev helt till oss när vi såg alla gosedjuren, Haha shit asså. Man tror ju man är över det stadiet, men tydligen inte. Det är något med tjejer och nallar. Haha hela tiden ba "NAWW kolla dennna såååå söt". Men det va mys :D Sen gick vi tillbaka till skolan och jag träffade William. Satt ute på skolgården och pratade med lite kompis och sådär. Haha Pierre tog på sig min skinnjacka och solglasögon. Fan va chill han såg ut, typ som killarna ifrån greese. Haha as tuff! Se
Sedan gick jag William Måns och Alice in till stan. Dom köpte lite dricka och så på hemmakväll sen gick vi och la oss i typ en liten park eller vafan man ska kalla det. Hade jätte mysigt. Så grymt härligt att ha tillbaka min älskling. Sen tog vi iallafall tåget till Norsesund så väntade Wille med mig till min buss gick. Mamma hämta mig i Hemsjö och jag åkte hem och vila. Var hemma rätt tidigt för att ta det lugnt eftersom jag är sjuk.

Idag skulle jag gått till skolan men det blev inte så för jag är sjuk och mår dåligt. Har jätte ont i halsen, är as hostig och snuvig. Ont överallt osv. Så jag är hemma och vilar idag.
Ska nog köra lite Linnyo style och lira lite sims 3 (h)
Haha nej men asså har ju faktiskt inget att göra, och jag har ju hennes spel så ah, why not?
Jag har ju en liten blond bimbo där som heter Frida som springer runt på stranden och raggar killar (h)
Haha ah vi hörs senare.


En bild från igår :>


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hade en grym dag igår, tack särbo att du var en del av den :D<3

2010-09-01 @ 19:08:09
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0