Dålig uppdatering "/

Hejhej!
Hann inte blogga igår, så jag kan berätta lite om gårdagen nu.
Jag och Linnea tog bussen vid 7 tiden ner till tåget och åkte in till skolan. Satt på terminalen en stund och pratade med Pierre och Olivia. Sedan tog jag och Linnea bussen med Ria bort till Mjörnvallen. Vi skulle ha friidrott där hela dagen. Haha jag var inte med för jag har skadat ryggen. När vi kom till Mjörnvallen satt jag, Linnea och Ria och pratade lite med Malin, Magda och Linnea tror jag hon heter? Haha taskigt men vet inte vem hon är? Sen kom Stake, Annelie, Ebba, Sofia, Hanna, Moa osv osv. Kommer inte ihåg alla. Efter vi hade suttit och pratat en stund fick vi gå ut till olika stationer. Det va jätte tråkigt när man inte kunde vara med och man bara fick stå och titta hela tiden. Men vid halv 2 fick vi sluta. Jag, Linnea, William och Pierre gick till terminalen. Sen tog jag och William tåget och bussen hem. När vi kom hem gjorde vi oss iordning, åt och slog in Caspers presenter. Sen vid 6 tiden så kom alla gäster så fikade vi lite och så. Sen gick jag och Wille och la oss och titta på tv. Hampus kom och vi satt och pratade med han lite. Haha fick klippa Williams hår lite, så sen hade jag hår överallt typ. Sen åkte alla hem och William med :( Jag var verkligen sjukt trött och hade så fruktansvärt ont i huvudet så jag gick och la mig strax efter 8 och titta på idol. Somnade vid halv 9. Har inte somnat så tidigt på flera år! Helt sjukt vad ont i huvudet jag hade. Och jag brukar aldrig ha ont i huvudet. Och det är anledningen till att jag inte är i skolan idag. Har fortfarande riktigt ont i huvudet. Usch det är jätte jobbigt!

Vill bara tacka alla som ställde upp för mig igår på Mjörnvallen. Vill inte skriva ut vad som hände för jag tyckte det var rätt pinsamt, men ni som va där och såg vet ju som sagt vad som hände. Ett extra tack till världens bästa pojkvän och världens bästa stora syster! Hade verkligen inte klarat mig utan er!

Nu ska jag titta på något bra på tvn, vi hörs kanske senare. Annars imon. Ha det bra!
Kram!

Två foton jag tog igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0