Fotografier!

Hej allihopa :)
Jag har bara varit hemma idag pga. magen så jag har inte så mycket att blogga om. Det har återigen gått massa Life of Ryan avsnitt på MTV så jag va super glad. Älskar det programet, han är sååå snygg (a'

Igår fick jag några foton jag hade beställt ifrån fujidirekt.
Så jag har satt upp dom på väggen idag.
Det va faktiskt inte alls dyrt att framkalla foton där. Fast jag ångra att jag inte framkallade fler när jag ändå gjorde det eftersom frakten kostade mer än bilderna. Så ah, jag väntar ett tag med att beställa fler så jag inte behöver betala den där jävla frakten hela tiden ;)
Ni får se hur väggen blev.


Dålig bild men den är tagen med cam. Blev inte jätte nöjd med hur dom är uppsatta. Men det va svårt att få det bra eftersom jag har snetak och det va olika storlekar på bilderna. En av bilderna är ju tex mycket mindre än dom andra. Men det får duga. Det finns två bilder till men dom fick ingen bra plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0