Fredag kväll

Hello babes!
Skola idag. Pallar inte att berätta om dagen. haha jag gjorde ändå inte det jag skulle.
Efter gick jag och Linnea in till stan. Vi gick och tog en fika/lunch och sedan gick vi och titta i lite affärer. Vet inte vad de är för fel på mig men jag köper aldrig något längre? Antingen är jag snål eller så hittar jag inget jag vill ha. Det är nog det där med snål, blir så tveksam om det är värt de, om jag kommer att använda det osv. Det är inte lika roligt att shoppa när man måste betala själv :(
Sen åkte jag och Linnea med mamma hem. Jag titta lite på datan sen åkte jag mamma och Casper in till stan igen och köpte en hamster till honom. En grå dvärghamster valde han, tycker det ser ut som en mus :s Men ah, den va väl ganska söt, lite äcklig bara.

Sen har jag inte gjort så mycket. Tittat på en film, suttit vid datan och bara tagit det lugnt.

Imon är det Kortedala cup. Men jag ska inte spela för jag är så förkyld, men jag ska åka med ner och titta. Efteråt ska älskling troligen komma till mig och sova här. Massa mys blir de (a)

Nu sitter jag och tittar på något skit program där föräldrarna misshandlar sina barn och alla bara gråter och slåss. Haha ah jätte roligt. Har ont i magen och pallar inte göra något.

Vi hörs senare eller imon.
Ha en bra kväll!


Söt bild :o
Miss u :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0