Frida älskar William :)

Hej allihopa!
Skolan idag har faktiskt varit bra. Har varit på värsta bra humör. Började med Ea. Pluggade lite till spanska provet. Sedan hade vi håltimma så då va jag och tjejerna i matsalen och sjöng singstar. Slöjden sen va helt oserri. HAHHAHA roligast va nog när jag och sofia och moa skulle gå ner för trappan och sofia halkar och flyger ner för hela trappan. La mig ner på golvet och skrek och höll på att kissa på mig! Fy fan va roligt!
Nästa håltimma åt vi lite och jag Linnea och Ria gick in till stan. Sista lektionen hade vi spanska prov. Gick faktiskt hyffsat bra. Bättre än jag hade trott iallafall. Efter skolan gick jag med William, Måns, Alice och Jonas till Öb. Sen mötte jag upp mamma och Casper på stan så gick vi till Sallys och åt. Jag åt en jätte god kyckling sallad. Tittade lite på stan sen med Casper medans mamma köpte födelsedags present till honom. Köpte ett linne. Kan visa de senare eller imon. Handlade lite för Caspers kalas imon och sen åkte vi hem.
Sen jag kom hem har jag bara suttit vid datan och chattat och tittat på tv.

Imon är det Mjörnvallen. Friidrotts shit. Får se om jag ska vara med. Beror helt och hållet på hur min mage mår imon (a)

Nu ska jag fortsätta titta på 16 and pregnant. Ha det bra. Puss :)


hahaha jätte söt bild osv, men jag vill ha sommar! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0