Frida ♥ Björnbär

Haha hej!
Skulle titta på en film med mamma och pappa. En beck film. Efter en minut märkte vi att det va en film vi redan hade hyrt. Haha och grejen va den att det va andra gången vi gjorde den tabben, men just den filmen! Haha mitt och mammas minne är inget att ha!
Just nu sitter jag i sängen och chattar och lyssnar på regnet som typ öser ner. Rätt mysigt. Har 9 tända rosen ljus i rummet så det doftar gott. Haha har jätte mysigt här för mig själv alltså.

Saknar min Wille jätte mycket :( Träffar han på söndag. Försöker överleva.

Imon ska jag till världens bästa vän, ingen mindre än Ebba Lann!
Sedan på kvällen ska vi på bio med Moa, Stake, Annelie och Linnea.
Tusen gånger starkare ska vi se :)
Det blir mysigt.

Ska nog lägga mig snart. Är jätte trött verkligen. Skiter i att det är fredag osv. JAG ÄR TRÖTT!
Och där med säger jag godnatt!


Lite små fräsh bild sådär. Nej jag äter inte med hela ansiktet i vanliga fall. Fast det var rätt kul att måla med björnbär på läpparna och sedan slicka bort det. Yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0