Godmorgon!

Jag är på jätte bra humör idag! Vid frukosten berätta mamma och pappa om en sak. Det är lite hemligt nu i börja så jag kan inte skriva ut vad det handlar om. Men jag är super glad! :D
Jag och mamma skulle egentligen åkt och shoppat idag på dagen men påtanke på en annan sak (fan va hemlighets full jag är idag) så passar det inte bra. Det blir nog för mycket stress för mig. Så vi ska ta det på torsdag istället och gå i lugn och ro. Efter min prao då. Ska kanske till älskling sen men det beror på om någon kan köra mig. Hoppas! Saknar han rejält asså!
Förövrigt sitter jag och tittar på Hitta Nemo som jag dö älskar. Hahaha barnslig i know men den är ju super skön! Och det står jag för att jag tycker!
Ska gå och lägga in min tvätt i garderoben nu för att mamma va snäll och sorterade den!

Vi hörs senare.
Ha en kanon bra dag!
Love // Friiiida


Är så trött på mitt korta hår btw!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Var inte trött på håret Fridis :(

Det är du liksom ;o

Gör något kul med det än bara platta? För ifall du vill att det ska bli längre måste du ju sluta slita på det 8D

Puss puss iaf ;*<3

2010-09-26 @ 12:24:08
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0