Godmorgon :)

Jag får cp asså! Vårat internet leker med mig. Det kopplar ifrån sig och sen på igen efter bara några minuter, det är skit segt och ah jag får damp! Hatar sega saker!

Haha till något annat, godmorgon ;)
Ska till skolan om typ 30 minuter. Har tema dag idag också. Jag har val och pariter. Får se vad vi får göra. Kan ju berätta om det när jag är hemma. Efter skolan ska jag och Linnea titta lite på stan, ta en fika och bara ha lite girl talk, sånt vi är absolut bäst på ;)
Ska sätta mig och titta lite på tv och varva ner, haha är helt uppspelt för jag är så förbannad på internet. Blir ju intressant att se om jag ens kan uppdatera detta inlägget -.-

Ha en bra dag allihopa!


Haha jätte söt bild på mig och Ria från igår (a'
Föresten, dom förlora med 0-8 :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0