HEEEJJJ WILLIAM ÄLSKAR SIN FRIDA!:D

Tkr bara att ni ska veta att jäg älskar frida väldigt mycket!
hon är allt för mej.mitt liv,min livsglädje.hon löser alla mina problem med bara en blick.det e hon som får mej att vilja leva vidare som en lycklig person.

Hon finns i min hjärna,som mina tankar.

Hon finns i mitt hjärta,Hon är mitt hjärta.

Hon finns i hela min kropp.det e hon son får mej att resa mej och stå för den jag är.hon gör mej till en bättre person. Hon behandlar mej så oerhört bra!går inte att förklara,finns inte med ord.alllt jag kan säga är att jag älskar henne och att jag vet,jag vet vart jag hör hemma.Hos frida,min alldeles egna frida!

skulle gärna skriva mer men nu e jag kissnödig ;)

Jag älskar dej Frida

 
Frida ville ha bilden :'(((



//WILL I AM! :D nya kissie ;)


Kommentarer
Postat av: Ebbie

Fint skrivet Wille! Är så himla glad för eran skull, att det blev såhär. Ni anar inte. Tack för att ni tar hand om varandra så bra!

Puss på er<3

2010-09-04 @ 23:48:44
Postat av: Linnea

Naw va gulligt skrivet William! Ni passar så grymt bra ihop. Önskar er all lycka! :)<3

2010-09-05 @ 14:10:38
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0