Idag = Skola.

Godmorgon.
Natten var hemsk! Kunde inte sova och låg väl rent ut sagt och plågade mig själv i tankarna. Men jag kunde inte få bort det. Återupplevelse på pterupplevelse. Det gjorde mig ledsen. Nej usch, ska inte tänka på det nu, försöker glömma.

Ska iallafall till skolan om en stund. Jag åker nog med mamma in vid 9 tiden istället så magen kan få lugna sig eller vad fan man ska säga, för just nu har jag jätte ont. Så jag ska lägga mig på sängen och titta lite på tv och dricka en kopp te!
Ha en bra dag :)


Känner mig as trash idag. Blev ingen bra bild heller så denna får duga -.-

Kommentarer
Postat av: Lethricia

Hej Frida, du gör jätte finna manga bilder.

P.s fin bild

2010-09-11 @ 10:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0