Kvällsblogg.

Hej allihopa!
Jag ska vara hemma imon också tror jag, för jag mår fortfarande inte så bra. Har jätte ont i mage nu också. Vill se på en bra film, så suveränt att jag har så mycket filmer då! Fast nä!
Imon ska jag se till att bli frisk iallafall så jag kan gå och titta på min träning på kvällen (kan inte träna eftersom jag är så förkyld) och hoppas att dom tycker det är okej att jag är med och spelar cup i helgen fast jag inte har tränat i veckan.

Kan ju berätta att jag har hittat en jätte söt spetts topp på Gina tricot jag ska köpa så fort jag har möjlighet att komma in till stan. Ska köpa den i vit, den finns i svart och gammel rosa också. Men vitt är mest Frida ;)
Sen är jag väldigt sugen på lite andra nya saker också. Men jag och mamma ska till stan någon dag och shoppa. Skulle ju gjort det i söndags men jag valde att träffa William istället. Och tur var väl de (a)
Saknar honom riktigt mycket. Smidig som jag är har jag ju smittat honom också. Så båda ligger hemma och är sjuka. Åh good känner jag!

Nej men jag ska bli frisk nu så jag kan åka hem till honom och ta hand om han, så han med blir frisk (a)
Vet precis hur jag ska bli frisk! Ska äta världens kanon frukost! Glass med strössel och chokladsås, och till de coca cola! Erkänn det låter gott och nyttigt? :D Nä vi styker nyttigt. Men gott är det. Kanske inte till frukost.

Ska nog titta på O.C nu.
Godnatt och sov gott, så hörs vi imon :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0