Låtar som väcker minnen.

Både bra och dåliga minnen vill säga. Gamla och nya.

t.A.T.u. – All The Things She Said - Dave Ramone Radio Edit
Börjar nästan skratta när jag tänker på minnet med denna låten xd
Men man va väl nybörjare. Det har alla vart?
Vill inte skriva om minnet. Haha.


Sinead O'Connor – Nothing Compares 2 U
Hade spelat in denna låten på mobilen en gång och lurade Sune och Hampus att det va jag som sjöng. Dom blev as chockade. Men dom gick på det iallafall.


The Pinks – Superman
Finns egentligen inte jätte mycket att skriva, mer än att det va min favorit låt när jag va typ 7 år och sprang alltid runt med min nya freestyle ute på gatan och målade med gatkritor och sjöng och dansa. Haha sötnos.



3OH!3 – My First Kiss - Feat. Ke$ha
Minnet med denna låten är väl en grej jag och wille har. Men det man minns va nog när vi va på partille cup och han gick och sjöng den och pussa på mig (a)


Ofra Haza – Im Nin'Alu
HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA, jaaa, Julia och William vet om man tänker efter. Midsommar. Hahhaa tänker fan inte berätta mer än så!


Darin – Lovekiller
Alla har fått sitt hjärta krossat, right?


Eminem – Love The Way You Lie
Marcus spelade denna 24/7 när vi va på stranden i Åhus. Hahaha tillslut blev vi rätt sura på han!


Eric Clapton – Tears In Heaven
Mormor :'(


Yolanda Be Cool & DCUP – We No Speak Americano - Radio Edit
Jag och Saga dansade runt på beachen när denna låten pumpades i Åhus!


K'NAAN – Wavin' Flag - Coca-Cola® Celebration Mix
Sommarkväll på stranden med älskling, Linnea och Philip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0