Lördags mys!

Hejhej!
Idag har jag varit på allum med min älsklings William. Vi köpte lite presenter till Casper. Jag vet faktiskt inte om Casper kollar min blogg någon gång ibland (sett det innan iallafall) så jag skriver inte ut vad vi köpte. Det kan ni få veta på onsdag när han har fått sakerna osv (:
Efter allum åkte Wille hem till sig och jag till mig. Har haft det jätte mysigt och roligt. Tack så mycket (a)
När jag kom hem tittade jag på Teen mom och sedan åt vi god middag. Grillat kött och kroketer, eller vafan det heter. Har alltid varit mobbad för att jag säger fel på de ordet. Sedan va jag jätte duktig och ställde mig en lördag kväll och resade och gjorde snyggt i garderoben! Haha William kan nog intyga att det behövdes. Men nu är det snyggt och jag har slängt massa kläder så nästa vecka ska jag och mamma åka och köpa nytt att fylla på med! :D
Vid 7, 8 tiden åkte vi upp till Eld och tittade på några avsnitt av solsidan och hade trevligt.
Nu har jag gjort mysigt här för mig själv, har tänt mina rosljus och tittar på en film. Kan väl inte påstå att jag tittar på filmen men den står på iallafall. Är fortfarande propp mätt efter middagen som vi åt vid 6. Haha jag är annorlunda jag vet.

Fick en liten present av min pappa förut. En liten skyddsängel i porslin som jag har hängt över sängen. Han sa att den ska skydda mig från allt ont och skydda mig när jag mår dåligt. Naww gullig pappa! Mamma fick en hjärt formad sten där det stog "älskar dig". Haha och Casper fick en hamburgare och nötter!
Pappa har alltid varit sån, han gillar att köpa spontana små presenter sådär. Det är inte något stort men det finns alltid en betydelse i det han köper. Inte bara ett linne från gina tricot liksom. Utan något speciellt.


Såhär mysigt har jag just nu (a'


Skyddsängeln jag fick av pappa. Tyckte den va jätte söt :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0