Måååndag.

Hejhej!
Idag har jag än så länge bara varit hemma. Har haft jätte ont i magen, men det börjar lätta nu. Jag ska inte träna idag för jag har prov imon och på onsdag så jag måste plugga! Roligt att det är dom ämnen jag är sämst på också. Spanska imon och No på onsdag. Så när Linnea kommer hem från skolan ska jag ner till henne och hämta mitt material och börja plugga. Tar en paus vid 6 tiden då vi ska åka in till Alingsås och gå på en visning på en lägenhet. Hoppas det faller oss i smaken för jag vill verkligen flytta. Vill helst inte bo i lägenhet men detta är en femma som är under renovering nu så den är ju stor och blir ju fräsh. Så jag tycker faktiskt det är helt okej! Men vi får se. Kan skriva mer om det ikväll om jag har tid. Preoriterar plugget först.

Har tittat på kläder på nätet typ hela dagen. Hittat massa snyggt jag vill ha. Men som jag skrev i lördags eller när det va så ska jag och mamma åka och shoppa när lönen kommer. Den 25 tror jag de brukar vara. Så det blir gött! Jag tycker det är sjukt bra med online shopping. Om man inte kan eller orkar åka in till stan så är det ju hur enkelt som helst att bara klicka hem det man vill ha så är det ju bara att hämta ut det sen. Super bra tycker jag!

Ska nog gå upp ur sängen nu och klä på mig och fixa till håret. Casper har en kompis här nu så har ju gärna inte lust att springa ner i string och bh där nu. Hahah.

Är verkligen på blogghumör men vet inte riktigt vad mer jag kan skriva om. Ska jag vara ärlig är jag rätt sugen på att sätta igång att plugga också! Vill verkligen förbättra mina betyg. Vill verkligen bli godkänd i spanskan detta året! Så det gäller att ligga i.

Vi hörs som sagt senare. Ska titta klart på Made nu.
Ha de bra :)


Min sån tröja/jacka är helt försvunnen! jätte ledsen ju :( väldigt ful bild förövrigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0