Min dag!:D

Hej allihopa. Min dag har varit bra. Jag har fått montera mycket.
Ibland har det varit roligt och ibland tråkigt. Till lunch åt jag en jätte god kyckling sallad.
Sen satt jag och titta på topmodel en stund.
I slutet av dagen skulle vi göra ett jobb på en soptipp, och jag stod bara och grät för jag tyckte det luktade så vidrigt. HAHAH

Inte humör för att blogga.
Nu tänker jag lägga upp massa bilder på min älskling för han va inte nöjd med att han bara fick en bild i något inlägg under. haha så nu ska du fan få visas ;)





Oj jag har inget smink och William har inget wax. va söta vi är :D








älskar bilden (a)


Hahah skrattar sönder.



Du är bäst OK!?
Jag älskar dig :D<3
Nu fick du vara med jätte mycket i min lila rosa bimbo blogg :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHA!

2010-09-28 @ 19:18:37
URL: http://chalver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0