Morr'n

Hahaha jag kopierade ett test ifrån Pullans blogg som jag skulle göra. När jag börjar svara på frågorna tycker jag att jag har gjort detta testet innan, men jag fortsätter. Sen när frågan kommer "Vart hitta du detta testet" eller något sånt, så står de "Från Fridas blogg" hahah så helt dum är jag ju inte! Så jag sket i att göra klart det.
Kan verkligen inte sova. Har legat och tittat på Farsan. Go film. Nu ligger jag och tittar på mtv, eller mer lyssnar på musiken kanske? Ska snart städa mitt rum och städa min toalett. Får inte åka hemifrån förän jag har gjort det. Mina föräldrar vill typ plåga mig eller något? Sen ska jag iallafall till Ebba. Och sen ska vi ju på bio.

Får väl sätta fart att städa undan här så jag blir klar i tid. Det är rejält stökigt. Fattar inte hur jag lyckas stöka ner så fort!? Städade ju i tisdags. Aja shit the same.

Ha en bra dag!
Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0