Naww gulligt inlägg William gjorde (a'

Hej allihopa :)
Jag har William sitter och tittar på film nu. Snabba cash. Han äter lite så jag passar på att blogga ;)
Idag på dagen va jag och titta när tjejerna spelade Kortedala cup. Såg tre matcher, då förlora dom en och vann två. Vid 12, 1 tiden åkte jag och mamma och handlade sedan åkte vi hem. Wille kom hit strax efter 2. Vi har inte gjort något speciellt sådär, bara haft de mysigt. Allt har varit jätte bra :D

Det får bli ett kort inlägg nu för jag ska vara social med älskling (a)
Vi hörs imon igen!
Sköt om er :)


naww jätte söt (a)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Så söta!<3

2010-09-05 @ 14:12:39
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0