Nu "funkar" de!

Hej allihopa!
Nu funkar internet någorlunda. Det är väldigt segt, men som sagt, det fungerar iallafall.
Så tänkte blogga lite för er nu! :D
Idag har jag varit i skolan.
Började dagen med eget arbete. Jobbade med ögonblicket fångat. Det är en svenska uppsatts man ska skriva riktigt detaljerat om ett ögonblick man har upplevt. Eftersom jag älskar att skriva så tycker jag det är en rolig uppgift. Tror det kan vara mycket det som gör att jag bloggar, jag gillar att skriva.
Sedan hade vi rast. Jag Linnea Moa och Ria gick till bonbon och köpte dricka. Haha har slått vad med William att inte dricka cola på en vecka, så ah, det blev en ramlösa katus för mig. Men det funkade det också. Nästan godare, känns mycket fräshare. Känns som man bara heller i sig massa socker osv annars. Omg sa jag de?
Iallafall, sedan hade vi slöjd. Vi är bara tjejer i syslöjden vilket jag tycker är väldigt skönt. Man kan liksom snacka om andra saker än vad man kan om killarna är med ;) Vi pratade lite med våran lärare om en klassresa vi ska göra. Vi vill åka iväg och åka skidor osv. Jag satt för det mesta bara och stickade. Till hon lacka ur på mig Moa och Linnea och skulle visa oss massa lapptekniker eller något. haha ah så nu ska jag och Moa göra lapp projekt! :D hahah.
Åt lite och hade hål sen. Satt med världens bästa pojkvän som tog hand om mig när jag fick skit ont i magen. Väldigt gulligt va honom.
Sedan hade jag spanska sen sluta vi vid 13.50 så det är en rätt chill dag på tisdagar! Jag gillar den iallafall.
Tog tåget hem sen och åt och gick och la mig. Somnade och sov en stund. När jag vaknade hade jag så ont i magen så jag kom inte ur sängen. Blev alltså ingen träning idag heller. Blir säkert så att jag får lägga ner handbollen :'( Men jag får se.

Nu ska jag titta på idol så ni får ha det bra! Nu har jag iallafall uppdaterat mig för er :D
Ha det bäst !


Älskar dig mest i hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0