Inlägget skulle upp igår, men de publicerades aldrig så jag lägger upp det nu ;)

Hej allihopa!
Prao idag med. Har monterat lite osv fram till lunch. Åt en jätte god afrikansk pasta med kyckling och currysås, nötter och bananer och sånt där. Hur gott som helst va de! Jobbade lite till och vid 3 tiden åkte jag och mötte Linnea på centralen i Göteborg. Gick och tittade lite i femman. Köpte en slags väst. Ni får bild någon dag! Sen tog vi tåget till allum och gick och titta där en stund. Köpte ett par strumpbyxor där. Träffade saknade Julia Berg och pratade lite fort med henne. Jag och Linnea gick och tittade lite. Sen gick vi till tåget. Typ några äckliga som stalkade oss. Vi tog tåget upp till Alingsås. Gick till hemma kväll och köpte dricka och lite godis. Sen gick vi bort till Nolhaga och skulle titta på matchen. Men vi va ute istället och hade roligt.
Spåra ur som fan...

Dagen har varit bra. Nu tittar jag på Kungarna av Tylösand. Haha helt sjukt program!

Vi hörs imon.
Puss hej :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0