Störd dag!

Hej allihopa!
Började dagen med Engelska. Hade skolval också. Haha Sofia la helt klart sin röst på rätt parti! Mer säger jag inte!
Nästa lektion hade vi SO. För jävla tråkigt asså. Jag och Sofia fick världens ryck inne på toan! Hahahaha as garv. Lunch sedan med Fajjan och gick en sväng till bonbon och köpte en cola. Sen satt vi bara och snacka ute i solen. NO sedan och fråga fan inte vad vi gjorde. Vi hittade något man kunde spegla sig i och låtasades typ att vi spelade in ett porrprogram. Vi är inte normala någonstans och det är vi fullt medvetna om. Gick till Ungdomsmottagningen sedan. "Jag har klamydia" hahaha. Idrott sedan men vi va inte med. Christer är as arg på mig för att jag bara har varit med på en idrottslektion. Han tror inte jag kommer klara springa 800 meter eller vad det är på Nolhaga staffetten? Hallå, vi springer ganska mycket längre än så med handbollen. Han har ju problem.
Lekte runt lite med min lirare osv. Tog tåget hem sen med Sofia Ebba Linnea och Julia. Gosiga tjejer!
Nu när jag kom hem gjorde mamma pannkakor till mig och om någon timma ska jag åka och träna. Ska bli skönt.
Har haft en grymt rolig dag. Haha och jag skiter i omogna människor, har bättre saker att lägga ner min energi på.


Detta är min kååmpis! Älskar dig Cherious!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0