The one and only.

Det finns en människa i denna världen som får mina läppar att le, som får lyckan att rusa i kroppen, som får mig orka stå upp för den jag är, som får mitt hjärta att slå. Killen som heter William har tagit mitt hjärta och gjort mig helt knäsvag. Bättre kille finns inte. William, jag vill tacka dig för att du alltid ställer upp, i alla lägen, hur mycket det än slår tillbaka på dig sen. När jag mår dåligt, så finns du där, när jag är glad, så finns du där, när jag drömmer så finns du där. Du finns med mig i stort sätt hela tiden. Bara tanken på ditt underbara leende och dina vackra ögon gör mig galen. Du gör mig galen, galet kär. Jag älskar den känslan. När jag inte har dig vid min sida känns allt som ett stort tomrum. Du är mitt allt och du gör mig så otroligt lycklig. Du är en fantastisk person. Jag älskar dig mer än vad ord någonsin kommer kunna beskriva. Den kärleken jag får uppleva med dig är en gåva. Jag hoppas att du vet att jag gör allt för dig, du är den viktigaste i mitt liv. Du går före allt annat.
Jag älskar dig nu, då och föralltid.


Kommentarer
Postat av: Ebbie

Fint skrivet Frida! Jag vet att jag har sagt det många gånger förut men jag är så himla glad över att du har honom.

Jag älskar dig Frida Magnusson, ha alltid det med dig både bakhuvudet och i hjärtat!<3

2010-09-15 @ 19:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0