Träningen gick ju bra...

... fast nä. Asså orkar verkligen inte gå in på detaljer.
Berättar lite om dagen istället.

Första lektionen idag hade vi eget arbete. Jag jobbade med matte. Räknar ut roten ur shit osv. Det går faktiskt bra och jag börjar få klämm på det hela. Sedan hade vi håltimma. Jag, Moa, Elin, Hanna och Linnea gick till matsalen och satte igång singstar och sjöng lite. Haha jag sjöng inte, men det gjorde dom andra. Nästa lektion hade vi slöjd. Jag har börjat sy en tubtopp i ett blommigt tyg. Om jag är nogrann tror jag den kan bli riktigt söt! Efter slöjden drog jag och Linnea till donken och köpte varsinn hamburgare. Ofta man vill äta gulash skit. Kan inte ens stava till det så äckligt är det. Gick till stan en sväng och titta lite eftersom vi hade ytterligare en håltimma. Spanskan sen gick faktiskt riktigt bra för en gång skull. Märkte nu att uppgifterna jag fick att jobba med i sommras faktiskt gav lite "utdelning". Kunde ju detta nu med att böja verben eller vad de nu va vi gjorde. Asså typ göra om det när det är jag, du, han, hon, de, ni och allt det där.
Slutade 13.50 så träffade jag William så gick vi in till stan en stund. Tittade lite efter en födelsedags present till Casper som fyller år nästa onsdag. Hittade väl några saker som kan funka, eller ah, typ två. Men vi får se vad det blir. Sen åkte jag hem med mamma och Casper så gjorde vi tacos och käka. Och ah, sen drog jag till träningen.

De va min dag de.
Nu ska jag titta på min favorit film som jag har satt typ tusen gånger!
Raise your voice. Världens bästa film enligt mig. Se den om ni inte har sett den ;)
Vi hörs imon.
Natti! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0