angel

Nu väntar jag på bebo!
Hon borde vara här när som helst. Ska nog träffa två killkompisar, nis :)
Precis målat min naglar vinröda. Gillade de inte riktigt. På tårna var det snyggt, men på händerna ser det ut som julgranskulor. Fattas bara att jag är grön. Fransk manikyr på naglarna är helt klart fräshast och passar till allt!

Är super glad också. Har gått ner 5 kg! Wiho :D Duktig tjej, nu forsätter vi såhär. Och min mage har blivit 7 cm plattare. Haha ja jag mäter. Tönt. Men men. Vill man hålla sig i form får man offra lite ;)
Och tro inte att jag kör någon barnmats diet eller att jag svällter mig eller något. Jag äter nyttigt och tränar. Har tränat jätte mycket mage denna veckan. På gymmet och hemma, och det ger resultat såklart.
Men jag tycker huvudsaken är att man själv är nöjd med sin kropp. Man ska inte gå ner eller upp i vikt för någon annans skull. Allt man gör i sitt utseende ska man göra för sig själv! :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

ngra bra tips på magövningar man kan göra hemma? :D

2011-04-03 @ 11:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0