bästa vän


Kommentarer
Postat av: Nadja

Frida, jag ryser! tack frida det där gjorde min kväll underbar, det gjorde så jag fick ennergi och blev hur happy som hällst, du är ängeln utan vingar som rammla ner på min jord och gjorde mitt liv till det bästa som finns. När jag är utan dig är jag tom, du fyller mitt hjärta med guld och lycka... du gör en mörk vinterdag till den roligaste sommargagen du får mig att le även om jag bara vill skrika och gråta, jag kan inte må dåligt när jag är med dig. DU gör mig alltid så glad, du är vännen jag ltat efter i år! Jag ser våran frammtid redan nu. ÄLSKAR DIG FRIDA!

(jag vill gå på samma gymn som dig)

2011-04-20 @ 00:07:56
URL: http://jigfelt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0